Zobrazit minimální záznam

Assumptions for application of marketing in terms of Industry 4.0



dc.contributor.advisorJandová Veronika
dc.contributor.authorStejskalová Kateřina
dc.date.accessioned2017-06-07T16:11:46Z
dc.date.available2017-06-07T16:11:46Z
dc.date.issued2017-05-25
dc.identifierKOS-695599622905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70083
dc.description.abstractCílem diplomové práce je realizace externích marketingových analýz, které zmapují stávající situaci a navrhnutí opatření, které společnosti pomohou v uplatnění marketingu v podmínkách Průmyslu 4.0. Diplomová práce se v první části zabývá teoretickým popisem externích marketingových analýz a platformy Průmysl 4.0 se zaměřením na Internet věcí. V další části diplomové práce jsou uvedeny informace o společnosti a její produktech. Praktická část diplomové práce je zaměřena na konkrétní externí marketingové analýzy. Následuje doporučení vyplývající z provedených analýz, která by měla pomoci společnosti v konkurenceschopnosti a vytvoření marketingové strategii.cze
dc.description.abstractThe aim of this master thesis is realization of external marketing analyses mapping the current situation and proposal of measures facilitating application of marketing in terms of Industry 4.0. The thesis first deals with the theoretical description of external marketing analyses and Industry 4.0 platform, focusing on the Internet of Things. Next part of the thesis contains details about the company and its products. The practical part of the thesis focuses on particular external marketing analyses. These are followed by recommendations based on the analyses which should aid the company in planning a marketing strategy.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPrůmysl 4.0, Internet věcí, IoT, marketing, externí marketingové analýzy, marketingová komunikacecze
dc.subjectIndustry 4.0, Internet of Things, IoT, marketing, external marketing analysis, marketing communicationeng
dc.titlePředpoklady uplatnění marketingu v podmínkách Průmyslu 4.0cze
dc.titleAssumptions for application of marketing in terms of Industry 4.0eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeZoubek Lukáš
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam