ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Předpoklady uplatnění marketingu v podmínkách Průmyslu 4.0

Assumptions for application of marketing in terms of Industry 4.0

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Stejskalová Kateřina
Vedoucí práce
Jandová Veronika
Oponent práce
Zoubek Lukáš
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechniky
Studijní program
Elektrotechnika, energetika a management
Instituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem diplomové práce je realizace externích marketingových analýz, které zmapují stávající situaci a navrhnutí opatření, které společnosti pomohou v uplatnění marketingu v podmínkách Průmyslu 4.0. Diplomová práce se v první části zabývá teoretickým popisem externích marketingových analýz a platformy Průmysl 4.0 se zaměřením na Internet věcí. V další části diplomové práce jsou uvedeny informace o společnosti a její produktech. Praktická část diplomové práce je zaměřena na konkrétní externí marketingové analýzy. Následuje doporučení vyplývající z provedených analýz, která by měla pomoci společnosti v konkurenceschopnosti a vytvoření marketingové strategii.
 
The aim of this master thesis is realization of external marketing analyses mapping the current situation and proposal of measures facilitating application of marketing in terms of Industry 4.0. The thesis first deals with the theoretical description of external marketing analyses and Industry 4.0 platform, focusing on the Internet of Things. Next part of the thesis contains details about the company and its products. The practical part of the thesis focuses on particular external marketing analyses. These are followed by recommendations based on the analyses which should aid the company in planning a marketing strategy.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/70083
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.506Mb)
POSUDEK (582.6Kb)
POSUDEK (91.99Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13116 [566]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV