Mezipodnikové srovnání konkurenčních podniků
Intercompany Comparsion of Competetive Businesses
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kolář Daniel
Vedoucí práce
Čámská Dagmar
Oponent práce
Novák Jiří
Studijní obor
Podnikání a management v průmysluStudijní program
Podnikání a komerční inženýrství v průmysluInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá mezipodnikovým srovnáním výrobců působících na českém trhu střešních krytin. Zaměřuje se na společnost BRAMAC střešní systémy spol. s r.o., pro kterou hledá její pozici na českém trhu a odvětvové konkurenční výhody v oblasti financí. Pro zjištění finančního stavu podniku byla provedena finanční analýza. Pro zjištění pozice na trhu byl využit benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA a mezipodnikové srovnání vybraných společností pomocí jednorozměrné a vícerozměrných metod. The thesis deals with intercompany comparison of producers operating on the Czech roofing market. It focuses on BRAMAC střešní systémy spol. s r.o., for which it is looking for its position on the Czech market and sectoral competitive advantages in the field of finance. Financial analysis was performed to determine the financial position of the company. Benchmarking diagnostic system of financial indicators INFA and Intercompany measurement of selected companies by using one-dimensional and multi-dimensional methods were used to provide competition analysis.
Kolekce
- Diplomové práce - 32163 [294]