Mezipodnikové srovnání konkurenčních podniků
Intercompany Comparsion of Competetive Businesses
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kolář Daniel
Supervisor
Čámská Dagmar
Opponent
Novák Jiří
Field of study
Podnikání a management v průmysluStudy program
Podnikání a komerční inženýrství v průmysluInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá mezipodnikovým srovnáním výrobců působících na českém trhu střešních krytin. Zaměřuje se na společnost BRAMAC střešní systémy spol. s r.o., pro kterou hledá její pozici na českém trhu a odvětvové konkurenční výhody v oblasti financí. Pro zjištění finančního stavu podniku byla provedena finanční analýza. Pro zjištění pozice na trhu byl využit benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA a mezipodnikové srovnání vybraných společností pomocí jednorozměrné a vícerozměrných metod. The thesis deals with intercompany comparison of producers operating on the Czech roofing market. It focuses on BRAMAC střešní systémy spol. s r.o., for which it is looking for its position on the Czech market and sectoral competitive advantages in the field of finance. Financial analysis was performed to determine the financial position of the company. Benchmarking diagnostic system of financial indicators INFA and Intercompany measurement of selected companies by using one-dimensional and multi-dimensional methods were used to provide competition analysis.
Collections
- Diplomové práce - 32163 [294]