Zobrazit minimální záznam

Marketing Mix of the Company BOLL GEAR s.r.o.



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorPetroš David
dc.date.accessioned2017-06-07T16:10:05Z
dc.date.available2017-06-07T16:10:05Z
dc.date.issued2017-05-19
dc.identifierKOS-597600686105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70018
dc.description.abstractCílem bakalářská práce je zhodnocení stávajícího marketin-gového mixu firmy BOLL GEAR s.r.o. a následné navržení změn, kte-ré přispějí k jeho zlepšení. Tato bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vysvětle-ny základní pojmy spojené s marketingem a marketingovým mixem se zaměřením na jeho jednotlivé nástroje. V praktické části je stručně charakterizována firma BOLL. Dále jsou tu detailně roze-brány jednotlivé nástroje marketingového mixu firmy a provedeno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou navrženy změny, které mohou vést ke zlepšení marketingového mixu firmy.cze
dc.description.abstractThe aim of this Bachelors thesis is to evaluate the current marketing mix for the company BOLL GEAR s.r.o., and propose changes which could lead to its improvement. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section will explain the basic terminology of marketing and mar-keting mix, focusing on individual instruments. The practical section will briefly characterise the company BOLL. It will also discuss individual instruments of the marketing mix and a ques-tionnaire survey that was completed. Based on the collected in-formation and analysis, suggestions will be made that could lead to an improvement of the company´s marketing mix.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce,marketingová komunikacecze
dc.subjectmarketing, marketing mix, product, price, place, marketing commu-nicationseng
dc.titleMarketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o.cze
dc.titleMarketing Mix of the Company BOLL GEAR s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeSeifertová Vendula
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam