Online marketing v průmyslovém podniku
Online marketing in Industrial Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Weinfurt Jakub
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Uryč - Gazda Michal
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá online prezentací podniku, provázáním webové prezentace s ostatními médii. Teoretická část shrnuje poznatky a popisuje termíny o prezentaci průmyslového podniku na internetu, charakterizuje postupy, které můžeme z pozice manažera ovlivnit. Rozebírá konkrétní body a problémy webových prezentací jako hlavního prostředku propagace podniku na internetu a problematiku ostatních medií. Praktická část aplikuje znalosti z teoretické části a popisuje problematiku na konkrétním příkladu společnosti REMAK a. s. The Bachelor's thesis deals with online marketing for industry company, explaining the connection between website and other media. The theoretical part of the paper summarizes knowledge and explains terms about presentation of industry company on the internet, for managers. It is analyzing specific points and issues of websites, other internet media. The practical part applies knowledge from theoretical part into an analysis of REMAK a. s.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o.
Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ... -
Online marketingová komunikace v eventové agentuře
Autor: Kristýna Zahradníčková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Benešová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ... -
Marketing ve finančním poradenství
Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...