Zobrazit minimální záznam

Online marketing in Industrial Company



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorWeinfurt Jakub
dc.date.accessioned2017-06-07T16:07:25Z
dc.date.available2017-06-07T16:07:25Z
dc.date.issued2017-05-04
dc.identifierKOS-593779649205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69912
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá online prezentací podniku, provázáním webové prezentace s ostatními médii. Teoretická část shrnuje poznatky a popisuje termíny o prezentaci průmyslového podniku na internetu, charakterizuje postupy, které můžeme z pozice manažera ovlivnit. Rozebírá konkrétní body a problémy webových prezentací jako hlavního prostředku propagace podniku na internetu a problematiku ostatních medií. Praktická část aplikuje znalosti z teoretické části a popisuje problematiku na konkrétním příkladu společnosti REMAK a. s.cze
dc.description.abstractThe Bachelor's thesis deals with online marketing for industry company, explaining the connection between website and other media. The theoretical part of the paper summarizes knowledge and explains terms about presentation of industry company on the internet, for managers. It is analyzing specific points and issues of websites, other internet media. The practical part applies knowledge from theoretical part into an analysis of REMAK a. s.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOnline prezentace průmyslového podniku, webové stránky, online marketing, SEO, Obsahová strategiecze
dc.subjectOnline company presentation, Website, online marketing, seo, content strategOnline company presentation, content strategyeng
dc.titleOnline marketing v průmyslovém podnikucze
dc.titleOnline marketing in Industrial Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeUryč - Gazda Michal
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam