ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimalizace procesu poskytování servisní podpory podnikových aplikací

Optimization of Service Desk Process for Enterprise Application

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Holeček Martin
Vedoucí práce
Kaiser Jiří
Oponent práce
Kopecký Roman
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce definuje jednotlivé oblasti informačních systémů, zaměřuje se na zmapování a poskytování servisní podpory podnikových aplikací. Popisuje životní cyklus informačních systémů, jehož nedílnou součástí pro dlouhodobé provozování je servisní podpora. Práce se zaměřuje na modely servisní podpory a zmapování procesních modelů pomocí notace BPMN. Dále se práce konkrétně zaměřuje na zmapování poskytování služby servisní podpory společnosti Algotech, a.s. Po vyhodnocení stávajícího procesu servisní podpory společnosti je navržena optimalizace, která vede ke konkrétním ekonomickým přínosům a zvýšení efektivity.
 
This bachelor thesis gives a definition of individual areas of information systems and focuses on mapping and providing service support for enterprise applications. It describes life cycle of information systems whose integral part is service support of long-term operation. The thesis focuses on service support models and mapping process models using BPMN notation. The thesis specifically follows up mapping the Algotech, PLC service delivery. After the evaluation of the current service support process, optimization is proposed, which leads to concrete economic benefits and increased efficiency.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69860
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.722Mb)
POSUDEK (416.6Kb)
POSUDEK (746.6Kb)
PRILOHA (1.413Mb)
PRILOHA (83.18Kb)
PRILOHA (105.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV