Zobrazit minimální záznam

Optimization of Service Desk Process for Enterprise Application



dc.contributor.advisorKaiser Jiří
dc.contributor.authorHoleček Martin
dc.date.accessioned2017-06-07T16:06:04Z
dc.date.available2017-06-07T16:06:04Z
dc.date.issued2017-05-03
dc.identifierKOS-593779631205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69860
dc.description.abstractBakalářská práce definuje jednotlivé oblasti informačních systémů, zaměřuje se na zmapování a poskytování servisní podpory podnikových aplikací. Popisuje životní cyklus informačních systémů, jehož nedílnou součástí pro dlouhodobé provozování je servisní podpora. Práce se zaměřuje na modely servisní podpory a zmapování procesních modelů pomocí notace BPMN. Dále se práce konkrétně zaměřuje na zmapování poskytování služby servisní podpory společnosti Algotech, a.s. Po vyhodnocení stávajícího procesu servisní podpory společnosti je navržena optimalizace, která vede ke konkrétním ekonomickým přínosům a zvýšení efektivity.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis gives a definition of individual areas of information systems and focuses on mapping and providing service support for enterprise applications. It describes life cycle of information systems whose integral part is service support of long-term operation. The thesis focuses on service support models and mapping process models using BPMN notation. The thesis specifically follows up mapping the Algotech, PLC service delivery. After the evaluation of the current service support process, optimization is proposed, which leads to concrete economic benefits and increased efficiency.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectInformační systém, proces servisní podpory, požadavek, ekonomické hodnocení, NPVcze
dc.subjectInformation system, process ServiceDesk, request, economic evaluation, NPVeng
dc.titleOptimalizace procesu poskytování servisní podpory podnikových aplikacícze
dc.titleOptimization of Service Desk Process for Enterprise Applicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeKopecký Roman
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam