Práce s lidmi v malém a středním podniku
Work with People in Small and Medium Size Businesses
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Červín Jakub
Vedoucí práce
Emrová Lenka
Oponent práce
Dobrucká Lucia
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je zpracování, analýza a vyhodnocení pracovní spokojenosti zaměstnanců technických služeb obce Líbeznice a analýza stylu vedení jejich manažerky. Teoretická část se zabývá motivací, stylem vedení a definováním manažerské osobnosti. V praktické části je představena organizační složka technických služeb obce Líbeznice, jsou zde analyzována, porovnána a vyhodnocena data nasbíraná formou dotazníku a osobnostního rozhovoru s manažerkou. V závěru práce jsou stanovena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení spokojenosti v práci samotných zaměstnanců a pomocí kterých by i manažerka mohla vést své podřízené efektivněji. The aim of bachelor thesis is an elaboration, analysis and evaluation of working satisfaction of technical service employees in small city called Líbeznice and an analysis of their manager leadership skills. The theoretical part deals with motivation, leadership style and with definition of the manager's personality. The practical part introduces theorganisational part of the technical services in Líbeznice. The data collected from questionnaires and interview with the manager are analysed. The conclusion of the thesis presents recommendations which may be used in order to increase employee satisfaction and define more effective leadership.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [625]