CRM systém a jeho nedostatky v personalistice
CRM system and its shortcomings in human resources
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Zahradníček Jan
Vedoucí práce
Svoboda Petr
Oponent práce
Andres Pavel
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nedostatků CRM systémů v personálních společnostech a vede k návrhu jejich optimalizace. V práci je zahrnuta teoretická část, která nejprve zasvěcuje čtenáře do problematiky CRM systémů. Dále pak praktická část, která je zaměřena na dotazníkové šet-ření provedené ve společnosti Hays se zaměřením na CRM systém OneTouch. Získaná data budou použita jako podklad při současné tvorbě nové verze to-hoto systému. Hlavní součástí praktické části bylo také analyzovat, jaký vliv mají informační systémy na výkon práce v personalistice a zda jsou s nimi uži-vatelé spokojeni. Drtivá většina respondentů shledává informační systém jako nezbytný nástroj pro výkon své profese. The bachelor thesis is deeling with analyses of CRM systems shortcomings within personnel agencies and leads to a improvment proposal. There is a theoretical part that gives the reader insight into the CRM issues. Practical part is dedicated to a questionnaire focused on CRM system OneTouch accom-plished within Hays company. Collected data will be used as a source for a new version of OneTouch that is being made in the present. Significant part of the practical part was also to analyse how information systems affect the work performance in human resources and whether the users are contented with one. Overwhelming majority of the respondents find the information system as an absolutely necessary tool for their profession.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]