ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Získávání zaměstnanců distribučního centra a komunikace s uchazeči

Recruitment of Distribution Centre Staff and Communication with Applicants

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Nikodýmová Markéta
Supervisor
Šimonová Klára
Opponent
Vincejová Viktória
Field of study
Personální management v průmyslových podnicích
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení ekonomických studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Získávání pracovníků je personální činnost, kterou ve své společnosti využívá každý zaměstnavatel. Rozdílem je, v jaké míře se jí věnuje. Čas a finanční prostředky, které personálnímu útvaru poskytne, se pak odráží na kvalitě dílčích kroků celého procesu a následně na kvalitě vybraného zaměstnance. Cílem této bakalářské práce je zjistit nejefektivnější metodu využívanou při získávání pracovníků distribučního centra. Navrhnout zlepšení ve způsobu inzerce a komunikace mezi potenciálním uchazečem a zaměstnavatelem.
 
Recruitment is the personnel activity that every employer uses in their enterprises. The difference is how it works. The time and financial resources which they provide to the Personnel Unit is reflected in the quality of the partial steps of the whole process and consequently in the quality of the selected employee. The aim of this bachelor thesis is to find out the most effective method used to acquire the employees of the distribution center. Suggest improvement in the way of advertising and communication between the potential candidate and the employer.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69793
View/Open
PLNY_TEXT (2.009Mb)
POSUDEK (577.1Kb)
POSUDEK (350.3Kb)
PRILOHA (269.1Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV