Získávání zaměstnanců distribučního centra a komunikace s uchazeči
Recruitment of Distribution Centre Staff and Communication with Applicants
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Nikodýmová Markéta
Vedoucí práce
Šimonová Klára
Oponent práce
Vincejová Viktória
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Získávání pracovníků je personální činnost, kterou ve své společnosti využívá každý zaměstnavatel. Rozdílem je, v jaké míře se jí věnuje. Čas a finanční prostředky, které personálnímu útvaru poskytne, se pak odráží na kvalitě dílčích kroků celého procesu a následně na kvalitě vybraného zaměstnance. Cílem této bakalářské práce je zjistit nejefektivnější metodu využívanou při získávání pracovníků distribučního centra. Navrhnout zlepšení ve způsobu inzerce a komunikace mezi potenciálním uchazečem a zaměstnavatelem. Recruitment is the personnel activity that every employer uses in their enterprises. The difference is how it works. The time and financial resources which they provide to the Personnel Unit is reflected in the quality of the partial steps of the whole process and consequently in the quality of the selected employee. The aim of this bachelor thesis is to find out the most effective method used to acquire the employees of the distribution center. Suggest improvement in the way of advertising and communication between the potential candidate and the employer.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [585]