Zobrazit minimální záznam

Proposal of Marketing Campaign



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorNiesnerová Tereza
dc.date.accessioned2017-06-07T16:04:22Z
dc.date.available2017-06-07T16:04:22Z
dc.date.issued2017-05-03
dc.identifierKOS-593779612105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69792
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro společnost 4Fresh s.r.o., která provozuje FreshKruháč. V listopadu 2016 firma otevřela novou pobočku na Praze 6. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části bakalářská práce definuje marketing služeb, jednotlivé nástroje marketingového mixu služeb a komunikačního mixu, integrovanou marke-tingovou komunikaci a marketingové prostředí. V praktické části bakalářská práce představuje FreshKruháč, popisuje stávající situaci a navrhuje vhodnou marketingovou kampaň, která bude sloužit ke zvýšení povědomí o značce v rámci Prahy, přiláká nové potenciální zákazníky a pomůže ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis aims with the proposal of marketing campaign for a company 4Fresh s.r.o., which is operating FreshKruháč. The company has established its branch office in November 2016 in Prague 6. The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part of the the-sis is defined marketing of services, individual marketing mix tools and marketing communicati-on mix. In the practical part the thesis presents the company FreshKruháč, describes the actual situation and suggest an appropriate marketing campaign, which will help the branch awareness in Prague and attracts new potential customers and also helps with the increase of the satis-faction of existing customers.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketing, marketing služeb, marketingová kampaň, komunikační mix, SWOT analýzacze
dc.subjectmarketing, marketing services, marketing campaign, communication mix, SWOT analysiseng
dc.titleNávrh marketingové kampaněcze
dc.titleProposal of Marketing Campaigneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMaček Otta
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam