Návrh marketingové kampaně
Proposal of Marketing Campaign
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Niesnerová Tereza
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Maček Otta
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro společnost 4Fresh s.r.o., která provozuje FreshKruháč. V listopadu 2016 firma otevřela novou pobočku na Praze 6. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části bakalářská práce definuje marketing služeb, jednotlivé nástroje marketingového mixu služeb a komunikačního mixu, integrovanou marke-tingovou komunikaci a marketingové prostředí. V praktické části bakalářská práce představuje FreshKruháč, popisuje stávající situaci a navrhuje vhodnou marketingovou kampaň, která bude sloužit ke zvýšení povědomí o značce v rámci Prahy, přiláká nové potenciální zákazníky a pomůže ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků. This bachelor thesis aims with the proposal of marketing campaign for a company 4Fresh s.r.o., which is operating FreshKruháč. The company has established its branch office in November 2016 in Prague 6. The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part of the the-sis is defined marketing of services, individual marketing mix tools and marketing communicati-on mix. In the practical part the thesis presents the company FreshKruháč, describes the actual situation and suggest an appropriate marketing campaign, which will help the branch awareness in Prague and attracts new potential customers and also helps with the increase of the satis-faction of existing customers.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [625]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...