Zobrazit minimální záznam

HR marketing in Small and Medium Businesses



dc.contributor.advisorŠnýdrová Markéta
dc.contributor.authorBirnbaumová Klára
dc.date.accessioned2017-06-07T16:02:49Z
dc.date.available2017-06-07T16:02:49Z
dc.date.issued2017-05-17
dc.identifierKOS-593779602505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69728
dc.description.abstractPráce "Personální marketing v malých a středních podnicích" se zabývá analýzou personálního marketingu v podniku Ajeto spol. s r.o. Cílem práce je analýza činností personálního marketingu teoreticky a jejich rozbor na příkladu konkrétní firmy. V teoretické části jsou popsány procesy externího i interního personálního marketingu, využití sociálních sítí a společenská odpovědnost firem. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé procesy na příkladu konkrétního podniku. Na základě této analýzy a výsledků dotazníkového šetření jsou navržena doporučení na zlepšení.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis named HR marketing in small and medium businesses is about analysing hr marketing in the company called Ajeto spol. s r.o. Processes of the internal and external hr marketing, opportunity of using social media and so-cial corporate responsibility are described in the theoretical part. In practical part of the thesis, there is analysis of processes of HR marketing in the company Ajeto. On the basis of the analysis and results of reaserch, the recommendation for the company is suggested.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketing, externí personální marketing, interní personální marketing, sociální sítě, získávání, získávání studentcze
dc.subjectHR marketing, external HR marketing, internal hr marketing, social media, person-nel marketing, employeeeng
dc.titlePersonální marketing v malých a středních podnicíchcze
dc.titleHR marketing in Small and Medium Businesseseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeUličná Štěpánka
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam