ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu pro Vivantis a.s.

Communication Mix Design for Vivantis a.s.

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Bakulová Zuzana
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Pospíšilová Olga
Field of study
Personální management v průmyslových podnicích
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení ekonomických studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá marketingem, marketingovou komunikací a e-commerce. Cílem práce je navrhnout konkrétní komunikační mix pro firmu Vivantis a.s. pro zvýšení počtu zákazníků. Součástí praktické části je analýza stávajícího stavu komunikačního mixu firmy a dotazníkové šetření. Průzkum se zaměřuje na to, zda mají respondenti zábrany v nákupu módy přes internet, kde nejraději nakupují a také jaká propagace je přesvědčí ke koupi. Práce je zakončena návrhem komunikačního mixu pro firmu Vivantis a.s. a vyčíslením nákladů pro období 2017/2018.
 
The bachelor thesis deals with Marketing, Communication mix and E-commerce. The aim of the thesis is to design a specific Communication mix for company Vivantis a.s. to increase the number of customers. The practical part includes the current state analysis of the company's communication mix and questionnaire survey, which identifies, if respondents have barriers to buy fashion on the internet, where they prefer to buy or what promotion persuade people to buy fashion. The final part of the thesis design specific communication mix for company Vivantis and the costs calculating for the 2017/2018 period.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69725
View/Open
PLNY_TEXT (2.085Mb)
POSUDEK (589.9Kb)
POSUDEK (352.6Kb)
PRILOHA (718.6Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV