ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu pro Vivantis a.s.

Communication Mix Design for Vivantis a.s.

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Bakulová Zuzana
Vedoucí práce
Joudalová Barbora
Oponent práce
Pospíšilová Olga
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingem, marketingovou komunikací a e-commerce. Cílem práce je navrhnout konkrétní komunikační mix pro firmu Vivantis a.s. pro zvýšení počtu zákazníků. Součástí praktické části je analýza stávajícího stavu komunikačního mixu firmy a dotazníkové šetření. Průzkum se zaměřuje na to, zda mají respondenti zábrany v nákupu módy přes internet, kde nejraději nakupují a také jaká propagace je přesvědčí ke koupi. Práce je zakončena návrhem komunikačního mixu pro firmu Vivantis a.s. a vyčíslením nákladů pro období 2017/2018.
 
The bachelor thesis deals with Marketing, Communication mix and E-commerce. The aim of the thesis is to design a specific Communication mix for company Vivantis a.s. to increase the number of customers. The practical part includes the current state analysis of the company's communication mix and questionnaire survey, which identifies, if respondents have barriers to buy fashion on the internet, where they prefer to buy or what promotion persuade people to buy fashion. The final part of the thesis design specific communication mix for company Vivantis and the costs calculating for the 2017/2018 period.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69725
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.085Mb)
POSUDEK (589.9Kb)
POSUDEK (352.6Kb)
PRILOHA (718.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV