Zobrazit minimální záznam

The medium-sized construction company marketing plan



dc.contributor.advisorTatýrek Václav
dc.contributor.authorMilitká Michaela
dc.date.accessioned2017-06-07T15:53:38Z
dc.date.available2017-06-07T15:53:38Z
dc.date.issued2017-05-29
dc.identifierKOS-587864613605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69344
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na marketingové plánování ve stavebnictví. Jejím cílem je vystihnout rozdíl mezi tradičním a stavebním marketingem. První část práce se zabývá obecnou definicí marketingu a marketingovými nástroji. Tato témata jsou následně dávána do kontextu se stavebnictvím. V druhé části bakalářské práce je pak konkrétně řešena vnitřní a vnější analýza reálné střední stavební firmy, zabývající se zakládáním staveb. Práce obsahuje podrobný rozbor zakázek firmy za určité časové období, na jehož základě je definována ideální firemní zakázka. Je zkoumáno konkrétní tržní prostředí, na němž se reálná firma pohybuje. Dále je rozebrána aktuální ekonomická situace státu. Na základě výsledků analýz a celkového aktuálního stavu firmy je v závěru práce předkládán návrh marketingové strategie.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on marketing planning in the construction industry. Its aim is to capture the difference between traditional and construction marketing. The first part is focused to general definition of marketing and marketing tools. The topics are linked with context of construction industry. The second part of the bachelor's thesis is about solving internal and external analysis of the real medium-sized construction company which deals with foundation of buildings. The thesis contains a detailed analysis of the company deals over a certain period time and ideal company deal is defined by this analysis. It examines the specific market ambience on where the real company moves. Furthermore is analysed the current economic situation of the state. Based on the results of analyses and the overall current position of the company are given the proposal of the marketing strategy at the end of thesis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing, zakázkový marketing, marketingové plánování, segmentace trhu, stavební trh, střední stavební firma, zakládání stavebcze
dc.subjectMarketing, custom marketing, marketing planning, market segmentation, construction market, medium-sized construction company, foundation of buildingseng
dc.titleMarketingový plán střední stavební firmycze
dc.titleThe medium-sized construction company marketing planeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeZavoral Jakub
theses.degree.disciplineManagement a ekonomika ve stavebnictvícze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky a řízení stavebnictvícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam