Zobrazit minimální záznam

The Use of Green Marketing in the Company Promotion of Lesopol, s.r.o.



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorKrištof Jakub
dc.date.accessioned2017-06-07T15:52:16Z
dc.date.available2017-06-07T15:52:16Z
dc.date.issued2017-05-03
dc.identifierKOS-587864561305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69278
dc.description.abstractObsah této práce je rozdělen na základní dvě části. V první části se zaměřím na teoretické poznání marketingu, zeleného marketingu a marketingové komunikace. V druhé části se zabývám vybranou organizací, marketingovou komunikací firmy a doporučeními na zdokonalení marketingové komunikace s využitím zeleného marketingu.cze
dc.description.abstractThis bachelor theses is divided into two main segments: The beginning section discusses theoretical knowledge of marketing, green marketing, marketing communication. The second section explores selected organization, marketing communication of the company and recommendations for improvement of marketing communication with the use of green marketing.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing, zelený marketing, marketingová komunikace, životní prostředí, společenská odpovědnost firemcze
dc.subjectMarketing, green marketing, marketing communication, environment, corporate social responsibilityeng
dc.titleVyužití zeleného marketingu v propagaci společnosti Lesopol, s.r.o.cze
dc.titleThe Use of Green Marketing in the Company Promotion of Lesopol, s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeCupal Libor
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam