Zobrazit minimální záznam

Game Engine Comparison: Unity and Unreal Engine



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorČáp Martin
dc.date.accessioned2017-06-07T14:18:35Z
dc.date.available2017-06-07T14:18:35Z
dc.date.issued2017-05-23
dc.identifierKOS-587865106605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69059
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je porovnání dvou herních enginů: Unity 3D a Unreal Engine 4. V každém enginu byla vytvořena hra. Porovnání je založeno na nabytých zkušenostech při vývoji obou her. Při tvorbě her byl kladen důraz na jejich škálovatelnost a všeobecnou kvalitu ve zkoumaných kategoriích herního vývoje jako je grafiký vzhled, ovládání hry a funkčnost. Práce slouží k lepšímu pochopení výhod a nevýhod obou enginů pro účel výuky herního vývoje a základních herních algoritmů. Výsledné projekty jsou dvě hratelná dema, která si mohou vyzkoušet budoucí studenti předmětů o počítačových hrách.cze
dc.description.abstractThe purpose of this bachelor thesis is to compare two game engines: Unity 3D and Unreal Engine 4. In each engine, a game project was created. The comparsion is based on the gained experience during the development of these games. The scalability and general quality of researched game components such as graphical fidelity, controls and functionality of the game was emphasized. The thesis will demonstrate pros and cons of both engines when it comes to learning game development and basic game algorithms. The final game projects are playable demos that can be presented to future students who are interested in game development in these particular engines and also in general.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectUnity, Unreal Engine, herní engine, skript, materiál, shader, Mecanim, Persona, animace, statický model, skeletální model, Shuriken, Cascade, částicový systém, Terrain, Landscape, uživatelské rozhraní, UMG, umělá inteligence, behaviorální strom, kolizecze
dc.subjectUnity, Unreal Engine, game engine, script, material, shader, Mecanim, Persona, animation, static model, skeletal model, Shuriken, Cascade, particle system, Terrain, Landscape, user interface, UMG, artificial intelligence, behavior tree, collisioneng
dc.titlePorovnání herních platforem Unity a Unreal enginecze
dc.titleGame Engine Comparison: Unity and Unreal Engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-06-15
dc.contributor.refereeBittner Jiří
theses.degree.disciplineSoftwarové systémycze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam