Porovnání herních platforem Unity a Unreal engine
Game Engine Comparison: Unity and Unreal Engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Čáp Martin
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Bittner Jiří
Studijní obor
Softwarové systémyStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůObhájeno
2017-06-15Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je porovnání dvou herních enginů: Unity 3D a Unreal Engine 4. V každém enginu byla vytvořena hra. Porovnání je založeno na nabytých zkušenostech při vývoji obou her. Při tvorbě her byl kladen důraz na jejich škálovatelnost a všeobecnou kvalitu ve zkoumaných kategoriích herního vývoje jako je grafiký vzhled, ovládání hry a funkčnost. Práce slouží k lepšímu pochopení výhod a nevýhod obou enginů pro účel výuky herního vývoje a základních herních algoritmů. Výsledné projekty jsou dvě hratelná dema, která si mohou vyzkoušet budoucí studenti předmětů o počítačových hrách. The purpose of this bachelor thesis is to compare two game engines: Unity 3D and Unreal Engine 4. In each engine, a game project was created. The comparsion is based on the gained experience during the development of these games. The scalability and general quality of researched game components such as graphical fidelity, controls and functionality of the game was emphasized. The thesis will demonstrate pros and cons of both engines when it comes to learning game development and basic game algorithms. The final game projects are playable demos that can be presented to future students who are interested in game development in these particular engines and also in general.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1123]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Fyzikální model pohonného ústrojí pro vozidlový simulátor
Autor: Matěj Hanousek; Vedoucí práce: Rozhdestvenskiy Dmitry; Oponent práce: Švandrlík Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)Předmětem diplomové práce "Fyzikální model pohonné jednotky pro vozidlový simulátor" je prozkoumat programovací jazyk Modelica, zjistit jeho výhody, nevýhody, limity a využitelnost. Následně prozkoumat dostupné nástroje ... -
Návrh a konstrukce jednoválcového zážehového motoru
Autor: Jakub Novotný; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Doleček Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)Diplomová práce je zaměřená na čtyřdobý jednoválcový přeplňovaný spalovací motor, který má sloužit jako demonstrátor pro zákazníka. V první části diplomové práce je popsána princip a rozdělení spalovacích motorů. Poté je ... -
Optimalizace betonových prvků pomocí genetických algoritmů
Autor: Kuvaldina Margarita; Vedoucí práce: Petřík Martin; Oponent práce: Bílý Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)This abstract can include spoilers to the thesis. If you would like to enjoy the process of reading more, I kindly suggest you skipping it and getting back to it later on. In the following work, the author has developed a ...