Fyzikální model pohonného ústrojí pro vozidlový simulátor
Detailed powertrain physical model for interactive vehicle simulator
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Matěj Hanousek
Vedoucí práce
Rozhdestvenskiy Dmitry
Oponent práce
Švandrlík Michal
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce "Fyzikální model pohonné jednotky pro vozidlový simulátor" je prozkoumat programovací jazyk Modelica, zjistit jeho výhody, nevýhody, limity a využitelnost. Následně prozkoumat dostupné nástroje pro podrobné modelování pohonných ústrojí s možností exportování modelu jako FMU. Prozkoumat moderní fyzikální enginy a jejich implementace v herních enginech (PhysX, Bullet, ODE.). Zvolit vhodné nástroje a prostředí na základě předchozího a vytvořit a implementovat model pohonného ústrojí do grafického enginu. Nakonec porovnat výsledky implementovaného modelu s validovanými jízdními daty. The subject of diploma work "Detailed powertrain physical model for interactive vehicle simulator" is research of programming language Modelica, it's advantages, disadvantages, limits and usage. Research of available tools for detailed modeling of powertrain with possibility to export the model as FMU. Research of modern physical engines and it's implementations in game engines (PhysX, Bullet, ODE.). Choose of suitable tools and environment and creation and implementation of the powertrain model into the game engine. Then comparison of the results of the implemented model with validated driving data.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Simulační model obráběcího stroje v CAM systému Siemens NX s verifikací strojního času
Autor: Jan Zbíral; Vedoucí práce: Vavruška Petr; Oponent práce: Novák Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)Bakalářská práce se zabývá problematikou predikování strojních časů při simulaci obrábění řízené NC programem s využitím modelu obráběcího stroje. Takový model byl vytvořen pro stroj Kovosvit MAS SP 430, včetně úprav ... -
Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory
Autor: Culek Jakub; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)Předmětem bakalářské práce "Porovnání vhodných grafických enginů pro interaktivní vozidlové simulátory" je zmapování historického vývoje a současných technologií v oblasti herních enginů. V první části této práce je popsán ... -
Vizuální simulace deště
Autor: Giang Chau Nguyenová; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Projekt této diplomové práce se zaměřuje na zvýšení vizuální rozmanitosti v dopravních simulátorech, a to simulací různých jevů deště, které lze vidět v reálném světě. Důkladný výzkum stávajících metod by měl pomoci při ...