Zobrazit minimální záznam

Crank Mechanism for Experimental Single Cylinder Engine



dc.contributor.advisorVávra Jiří
dc.contributor.authorSouček Jakub
dc.date.accessioned2017-04-25T17:38:03Z
dc.date.available2017-04-25T17:38:03Z
dc.date.issued2017-01-13
dc.identifierKOS-595413622705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68149
dc.description.abstractPráce se zabývá úpravou klikového mechanismu zkušebního jednoválcového motoru AVL 5402. Tato práce je součástí většího projektu kompletní přestavby tohoto motoru ze vznětového na zážehový. V úvodu je představena současná podoba motoru AVL 5402 a jsou navrženy varianty přestavby motoru. Pro zvolenou variantu je navrženo konstrukční řešení jednotlivých dílů klikového mechanismu. Následně je proveden návrh vývažků rotačních hmot a posuvných hmot prvního řádu. V další části je provedena pevnostní kontrola klikového mechanismu. Poté byla provedena kontrola namáhání pružných spojek soustavy umístěných mezi motorem a dynamometrem. Dále bylo provedeno několik dalších kontrol. V závěru je zhodnoceno splnění cílů a navrženy náměty pro další práci. Výkresová dokumentace k jednotlivým dílům je k práci přiložena.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with a design of a crank mechanism for a single cylinder research engine. Possibilities of modification of the present single cylinder engine are considered in the first part of this thesis. The second part of the thesis consists of designing each part of the crank mechanism and designing balancers. The next part consists of stress analysis of the crank mechanism. Then, there is a torsional analysis of the engine-coupling-dynamometer system. Several other control calculations were performed in the next part. The conclusion section summarizes the achievements of the thesis and suggests possibilities for further progress. Technical drawings for individual parts are attached to the thesis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectspalovací motor, zkušební motor, jednoválcový motor, klikový mechanismuscze
dc.subjectcombustion engine, research engine, single cylinder engine, crank mechanismeng
dc.titleKlikový mechanismus pro experimentální jednoválcový motorcze
dc.titleCrank Mechanism for Experimental Single Cylinder Engineeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-08
dc.contributor.refereeŠopík Lukáš
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu













Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam