Zobrazit minimální záznam

Behaviour of the skew railway bridge with MW guiding at brake forces



dc.contributor.advisorRyjáček Pavel
dc.contributor.authorWerunský Martin
dc.date.accessioned2017-04-25T17:36:12Z
dc.date.available2017-04-25T17:36:12Z
dc.date.issued2017-01-08
dc.identifierKOS-695599941005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68072
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vlivem účinků brzdných sil na interakci bezstykové koleje a obloukového mostu s výraznou šikmostí opatřeného systémem řízení dilatace mostu. V této práci je obsaženo stručné teoretické shrnutí problematiky, výsledky naměřených experimentálních dat, způsob stanovení brzdných sil od vlakové soupravy, vytvoření nelineárního modelu reprezentujícího interakci mostu a bezstykové koleje a jeho následné porovnání s naměřenými experimentálními daty. Práce obsahuje také parametrickou studii.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis concernes on influence of braking forces on interaction of continuous welded rail and significantly skewed arch steel bridge equiped with control-rod-system. This thesis consist brief theoretical summary, method of determination braking forces of the train, results of experimental measurements, making of non-linear model that represents behaviour of interaction of continuous welded rail and bridge and comaprement between model results and experimental results. Thesis also constist paramteric study.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectšikmý obloukový most, řídící tyč Meyer-Wunstorf, brzdná zatěžovací zkouška, experiment, interakce bezstykové koleje a mostu, CSI Bridge, validace modelcze
dc.subjectskew bridge, control-rod-system, train braking experiment, interaction of continous welded rail and bridge, CSI Bridge, validation of the modeleng
dc.titleChování šikmého mostu s řídící tyčí MW při brzdných siláchcze
dc.titleBehaviour of the skew railway bridge with MW guiding at brake forceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-09
dc.contributor.refereeRose David
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra ocelových a dřevěných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam