Chování šikmého mostu s řídící tyčí MW při brzdných silách
Behaviour of the skew railway bridge with MW guiding at brake forces
dc.contributor.advisor | Ryjáček Pavel | |
dc.contributor.author | Werunský Martin | |
dc.date.accessioned | 2017-04-25T17:36:12Z | |
dc.date.available | 2017-04-25T17:36:12Z | |
dc.date.issued | 2017-01-08 | |
dc.identifier | KOS-695599941005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/68072 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá vlivem účinků brzdných sil na interakci bezstykové koleje a obloukového mostu s výraznou šikmostí opatřeného systémem řízení dilatace mostu. V této práci je obsaženo stručné teoretické shrnutí problematiky, výsledky naměřených experimentálních dat, způsob stanovení brzdných sil od vlakové soupravy, vytvoření nelineárního modelu reprezentujícího interakci mostu a bezstykové koleje a jeho následné porovnání s naměřenými experimentálními daty. Práce obsahuje také parametrickou studii. | cze |
dc.description.abstract | This diploma thesis concernes on influence of braking forces on interaction of continuous welded rail and significantly skewed arch steel bridge equiped with control-rod-system. This thesis consist brief theoretical summary, method of determination braking forces of the train, results of experimental measurements, making of non-linear model that represents behaviour of interaction of continuous welded rail and bridge and comaprement between model results and experimental results. Thesis also constist paramteric study. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | šikmý obloukový most, řídící tyč Meyer-Wunstorf, brzdná zatěžovací zkouška, experiment, interakce bezstykové koleje a mostu, CSI Bridge, validace model | cze |
dc.subject | skew bridge, control-rod-system, train braking experiment, interaction of continous welded rail and bridge, CSI Bridge, validation of the model | eng |
dc.title | Chování šikmého mostu s řídící tyčí MW při brzdných silách | cze |
dc.title | Behaviour of the skew railway bridge with MW guiding at brake forces | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-09 | |
dc.contributor.referee | Rose David | |
theses.degree.discipline | Konstrukce a dopravní stavby | cze |
theses.degree.grantor | katedra ocelových a dřevěných konstrukcí | cze |
theses.degree.programme | Stavební inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 11134 [602]