Chování šikmého mostu s řídící tyčí MW při brzdných silách
Behaviour of the skew railway bridge with MW guiding at brake forces
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Werunský Martin
Supervisor
Ryjáček Pavel
Opponent
Rose David
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíDefended
2017-02-09Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá vlivem účinků brzdných sil na interakci bezstykové koleje a obloukového mostu s výraznou šikmostí opatřeného systémem řízení dilatace mostu. V této práci je obsaženo stručné teoretické shrnutí problematiky, výsledky naměřených experimentálních dat, způsob stanovení brzdných sil od vlakové soupravy, vytvoření nelineárního modelu reprezentujícího interakci mostu a bezstykové koleje a jeho následné porovnání s naměřenými experimentálními daty. Práce obsahuje také parametrickou studii. This diploma thesis concernes on influence of braking forces on interaction of continuous welded rail and significantly skewed arch steel bridge equiped with control-rod-system. This thesis consist brief theoretical summary, method of determination braking forces of the train, results of experimental measurements, making of non-linear model that represents behaviour of interaction of continuous welded rail and bridge and comaprement between model results and experimental results. Thesis also constist paramteric study.
Collections
- Diplomové práce - 11134 [602]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh plechobetonové mostovky dálničního mostu
Author: Drozda Jiří; Supervisor: Rotter Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Load rating of masonry arch bridges relativistic scale modeling hypothesis
Author: Posch Marek; Supervisor: Řeřicha Petr; Opponent: Drdácký Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-11-24)Optimální údržba a využívání stávající dopravní infrastruktury má velký ekonomický význam. Podstatnou její součástí jsou zděné klenbové mosty a propustky pozemních komunikací, jejich stáří je kolem sta let a tomu odpovídá ... -
Thermo-Mechanical Analysis of Charles Bridge in Prague
Author: Toesca Massimo; Supervisor: Krejčí Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-29)