Chování šikmého mostu s řídící tyčí MW při brzdných silách
Behaviour of the skew railway bridge with MW guiding at brake forces
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Werunský Martin
Vedoucí práce
Ryjáček Pavel
Oponent práce
Rose David
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíObhájeno
2017-02-09Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá vlivem účinků brzdných sil na interakci bezstykové koleje a obloukového mostu s výraznou šikmostí opatřeného systémem řízení dilatace mostu. V této práci je obsaženo stručné teoretické shrnutí problematiky, výsledky naměřených experimentálních dat, způsob stanovení brzdných sil od vlakové soupravy, vytvoření nelineárního modelu reprezentujícího interakci mostu a bezstykové koleje a jeho následné porovnání s naměřenými experimentálními daty. Práce obsahuje také parametrickou studii. This diploma thesis concernes on influence of braking forces on interaction of continuous welded rail and significantly skewed arch steel bridge equiped with control-rod-system. This thesis consist brief theoretical summary, method of determination braking forces of the train, results of experimental measurements, making of non-linear model that represents behaviour of interaction of continuous welded rail and bridge and comaprement between model results and experimental results. Thesis also constist paramteric study.
Kolekce
- Diplomové práce - 11134 [610]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Návrh plechobetonové mostovky dálničního mostu
Autor: Drozda Jiří; Vedoucí práce: Rotter Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Load rating of masonry arch bridges relativistic scale modeling hypothesis
Autor: Posch Marek; Vedoucí práce: Řeřicha Petr; Oponent práce: Drdácký Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-11-24)Optimální údržba a využívání stávající dopravní infrastruktury má velký ekonomický význam. Podstatnou její součástí jsou zděné klenbové mosty a propustky pozemních komunikací, jejich stáří je kolem sta let a tomu odpovídá ... -
Thermo-Mechanical Analysis of Charles Bridge in Prague
Autor: Toesca Massimo; Vedoucí práce: Krejčí Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-29)