Principy zeleného marketingu v konkrétním podniku
The Principles of Green marketing in a Specific Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Štengl Michal
Vedoucí práce
Cupal Libor
Oponent práce
Mynaříková Lenka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíObhájeno
2016-09-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza zavedených principů zeleného marketingu v konkrétním podniku, jejich následné zhodnocení a případné doporučení na zlepšení v oblastech, kde je možnost určitého zlepšení. Analyzovaná společnost je výrobní podnik LUGI s.r.o., zabývající se zakázkovou výrobou dřevěného nábytku a jeho designu. V teoretické části nejprve uvádím základním pojmy ve vztahu k zelenému marketingu a společenské odpovědnosti. Dále se zabývám segmentací na trhu, výběrem vhodné strategie k oslovení právě "zelených" spotřebitelů a v neposlední řadě i budoucím vývojem zeleného marketingu. Poznatky získané z teoretické části jsem využil v praktické části, kde jsem zanalyzoval principy zeleného marketingu společnosti LUGI s.r.o., prostřednictvím rozhovoru s panem Peřinou, dotazníkovým šetřením a samotnou exkurzí výrobní haly. Pomocí získaných informací zhodnocuji stav zeleného marketingu ve firmě a navrhuji možná doporučení. The major goal of my bachelor thesis is the analysis of common principles of green marketing in a specific business, their rating, finding potential gaps and improvements where it may be applicable. The company analyzed is the manufacturing company LUGI s.r.o., which is a producer of a custom made wood furniture and its design. In the theoretical part of my work I go through basic concepts and terminology regarding green marketing and social responsibility. The next part consists of a market segmentation, choosing proper strategy to connect with the "green" consumers and last but not least also the future development of a green marketing. The knowledge I have got from the theoretical part was used for my practical part, where I have analyzed green marketing principles of the chosen company LUGI s.r.o.. The tools used for that was the interview with Mr. Peřina, by a survey and also my own visit of a factory. Using this knowledge and also practical experience I was able to rate the state of a green marketing in this company and I could find possible improvements to get better results.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...