ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Economic Studies
  • Bachelor Theses - 32163
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Principy zeleného marketingu v konkrétním podniku

The Principles of Green marketing in a Specific Company

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Štengl Michal
Supervisor
Cupal Libor
Opponent
Mynaříková Lenka
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení ekonomických studií
Defended
2016-09-14



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item record
Abstract
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza zavedených principů zeleného marketingu v konkrétním podniku, jejich následné zhodnocení a případné doporučení na zlepšení v oblastech, kde je možnost určitého zlepšení. Analyzovaná společnost je výrobní podnik LUGI s.r.o., zabývající se zakázkovou výrobou dřevěného nábytku a jeho designu. V teoretické části nejprve uvádím základním pojmy ve vztahu k zelenému marketingu a společenské odpovědnosti. Dále se zabývám segmentací na trhu, výběrem vhodné strategie k oslovení právě "zelených" spotřebitelů a v neposlední řadě i budoucím vývojem zeleného marketingu. Poznatky získané z teoretické části jsem využil v praktické části, kde jsem zanalyzoval principy zeleného marketingu společnosti LUGI s.r.o., prostřednictvím rozhovoru s panem Peřinou, dotazníkovým šetřením a samotnou exkurzí výrobní haly. Pomocí získaných informací zhodnocuji stav zeleného marketingu ve firmě a navrhuji možná doporučení.
 
The major goal of my bachelor thesis is the analysis of common principles of green marketing in a specific business, their rating, finding potential gaps and improvements where it may be applicable. The company analyzed is the manufacturing company LUGI s.r.o., which is a producer of a custom made wood furniture and its design. In the theoretical part of my work I go through basic concepts and terminology regarding green marketing and social responsibility. The next part consists of a market segmentation, choosing proper strategy to connect with the "green" consumers and last but not least also the future development of a green marketing. The knowledge I have got from the theoretical part was used for my practical part, where I have analyzed green marketing principles of the chosen company LUGI s.r.o.. The tools used for that was the interview with Mr. Peřina, by a survey and also my own visit of a factory. Using this knowledge and also practical experience I was able to rate the state of a green marketing in this company and I could find possible improvements to get better results.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/66541
View/Open
PLNY_TEXT (1.780Mb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV