Now showing items 1-8 of 8

    • Analýza marketingu vybraných automobilových firem 

      Author: Natálie Siranová; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Automobilový průmysl stejně jako i jiná odvětví musí reagovat na změny, které se sebou přináší doba plná technologií chytrých telefonů a internetu. Automobilky se snaží oslovovat zákazníky pomocí digitální komunikace. ...
    • E-Commerce a jeho využití v přepravní společnosti 

      Author: Lukáš Vávra; Supervisor: Šeráková Petra; Opponent: Čermák Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli elektronického obchodování (e-commerce) v logistických a přepravních společnostech v éře globalizace a technologického pokroku. Práce se skládá z teoretické části, která představuje ...
    • Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o. 

      Author: Romana Klimentová; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému ...
    • Influenceři a online marketing na sociálních sítích 

      Author: Tereza Neubergová; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, ...
    • Marketing na sociálních sítích 

      Author: Tomáš Hejl; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako způsob propagace začínající personální agentury. Cílem práce je nejprve založit personální agenturu a poté přijít na způsob, jak propagovat nově vznikající ...
    • Marketing neziskových organizací na sociálních sítích 

      Author: Kateřina Šebestová; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Práce analyzuje možnosti využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci témat neziskových organizací, konkrétně pak v aplikovaném prostředí Asociace pro elektromobilitu České republiky. Cílem práce bylo prozkoumat ...
    • Role sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy 

      Author: Barbora Hubínková; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou a rolí sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy. Konkrétně je zaměřena na společnost Form Factory s.r.o. V teoretické části je shrnutí na základě teoretických poznatků dostupných ...
    • Zdravý životní styl a jeho propagace u Mc Donald's 

      Author: Alžběta Cholevová; Supervisor: Procházka Jan; Opponent: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-01)
      Bakalářská práce se zabývá tématem zdravého životního stylu a propagací u společnosti Mcdonald’s. Zkoumá povědomí lidí ohledně zdravého životního stylu a druhy propagace a jejich přizpůsobení, dle současných trendů výživy, ...