ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Role sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy

The Role of Social Media in the Marketing Communication of the Company

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Barbora Hubínková
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Zmatlík Jiří
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou a rolí sociálních sítí v marketingové komunikaci firmy. Konkrétně je zaměřena na společnost Form Factory s.r.o. V teoretické části je shrnutí na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a následně jejich aplikace v praktické části se zaměřením na konkrétní společnost, doplněné o informace získané během práce pro společnost. Cílem je navrhnutí kampaně pro jednu sociální síť Form Factory a shrnutí celkové působení společnosti na soci-álních sítích.
 
The role of social networks in marketing communication of a company is steadily increasing. In this thesis the focus is specifically on the company Form Factory s.r.o. The theoretical section is a synthesis of theoretical knowledge available from literature. The practical section represents application of these theoretical concepts, sup-plemented by practical information gained as an employee of the subjected com-pany, on a case of this company. The aim is a summary of Form Factory’s social network presence and a design of a new social network campaign.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/94967
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.126Mb)
PRILOHA (15.31Mb)
POSUDEK (731.6Kb)
POSUDEK (269.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [690]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV