E-Commerce a jeho využití v přepravní společnosti
E-Commerce and Its Use by a Transportation Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lukáš Vávra
Vedoucí práce
Šeráková Petra
Oponent práce
Čermák Jiří
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli elektronického obchodování (e-commerce) v logistických a přepravních společnostech v éře globalizace a technologického pokroku. Práce se skládá z teoretické části, která představuje koncept e-commerce, infrastrukturu, zabezpečení, personalizaci, inovace a jeho historii, vývoj a vliv na ekonomiku a společnost. Dále se práce zaměřuje na implementaci a optimalizaci e-commerce v přepravní společnosti, analýzu technologií a jejich vliv na danou společnost, aplikaci elektronického obchodování a integrovaný systém. V praktické části je představena zkoumaná společnost, analýza jejích silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb (SWOT analýza), a metodologie výzkumu založená na kvalitativním rozhovoru a analýze dat. Cílem práce je kriticky posoudit přijetí a implementaci strategií e-commerce v logistické společnosti a prozkoumat důsledky a příležitosti pro udržitelný růst ve vysoce konkurenčním a dynamickém prostředí. Studie využívá rozsáhlé spektrum zdrojů a nabízí komplexní pohled na e-commerce v kontextu logistických a přepravních společností. Výsledky této bakalářské práce poskytují cenné náhledy do fungování ecommerce v rámci zkoumané logistické a přepravní společnosti. This bachelor thesis focuses on the role of e-commerce in logistics and transportation companies in the era of globalization and technological advancement. The thesis consists of a theoretical part that introduces the concept of e-commerce, infrastructure, security, personalization, innovation and its history, development and impact on the economy and society. Furthermore, the thesis focuses on the implementation and optimization of e-commerce in a shipping company, analysis of technologies and their impact on the company, application of e-commerce and integrated system. In the practical part, the company is introduced, followed by the analysis of its strengths, weaknesses, opportunities and threats (SWOT analysis), and the research methodology based on qualitative interview and data analysis. The aim of the thesis is to critically examine the adoption and implementation of e-commerce strategies in a logistics company and to explore the implications and opportunities for sustainable growth in a highly competitive and dynamic environment. The study uses a wide range of sources and offers a comprehensive view of e-commerce in the context of logistics and transportation companies. The results of this bachelor thesis provide valuable insights into the operation of e-commerce within the logistics and transportation company.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [585]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
M-Commerce pro společnost Heineken v hotelové a restaurační síti
Autor: Hyršl Tomáš; Vedoucí práce: Březina Edvard; Oponent práce: Dostálová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-13)Předmětem bakalářské práce "M-Commerce pro společnost Heineken v hotelové a restaurační síti" je analyzovat současný stav pivovarnického průmyslu ve světě se zaměřením na Českou republiku. Dále bakalářská práce pojednává ... -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Autor: Kamila Merad; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ... -
Elektronický průvodce podnikatele e-commerce
Autor: Elznic Marek; Vedoucí práce: Buchtela David; Oponent práce: Evan Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání na internetu. Konkrétně pak zkoumá problematiku založení internetového obchodu a především výběru technického řešení pro internetový obchod. Cílem práce je zmapovat ...