Analýza marketingu vybraných automobilových firem
Marketing analysis of selected automotive companies
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Natálie Siranová
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Procházka Jan
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Automobilový průmysl stejně jako i jiná odvětví musí reagovat na změny, které se sebou přináší doba plná technologií chytrých telefonů a internetu. Automobilky se snaží oslovovat zákazníky pomocí digitální komunikace. Diplomová práce se věnuje aktuálním trendům v elektronickém marketingu v automobilovém průmyslu a prognóze dalšího vývoje v tomto odvětví za pomocí srovnávací analýzy možného vývoje. Nejprve se zaměřuje na současné trendy v elektronickém marketingu a analýzu účinnosti jednotlivých způsobů marketingu. Dále pak na využití nových technologií v automobilovém průmyslu a způsobů jejich propagace. Záměrem práce je představit specifické platformy, pomocí kterých automobilky představují značku lidem. Práce se zabývá i milníky spojenými s vývojem marketingu na internetu a jejich dopady na současný marketing. Cílem práce je určení klíčových subjektů, na které automobilky cílí, popsání principu komunikace a zanalyzování marketingové strategie a úspěšnost vybraných komunikačních kanálů, návrhy opatření a zhodnocení stávající situace. The automotive industry, as well as other industries, must respond to the changes brought on a time full of smartphone and Internet technologies. Carmakers try to reach customers through digital communication. The diploma thesis deals with current trends in online marketing in the automotive industry and the forecast of further development in this sector. For prognosis is used comparative analysis of possible development. First, it focuses on current trends in electronic marketing and analysis of the effectiveness of various methods of marketing. Furthermore, the use of new technologies in the automotive industry and ways to promote them. The intention of the work is to present specific platforms which are car manufacturers using to representation of the brand to people. The work also deals with milestones associated with the development of Internet marketing and their impact on current marketing. The aim of the work is to determine the key subjects that the carmakers target, to describe the principle of communication and to analyse the marketing strategy and success of selected communication channels also as proposals for measures and evaluation of the current situation.
Kolekce
- Diplomové práce - 32163 [294]