Štola pod železniční tratí ražená metodou ADECO-RS
Adit under railway trackexcavated using ADECO-RS method
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Haba Josef
Vedoucí práce
Pruška Jan
Oponent práce
Laurin Jiří
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra geotechnikyObhájeno
2016-06-28Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá konvenční tunelovací metodou ADECO-RS použitou na výstavbě ražené štoly, která bude sloužit jako podchod pro teplovod pod železniční tratí. V teoretické části práce je metoda ADECO-RS porovnána s Novou rakouskou tunelovací metodou. V praktické části, je pomocí metody konečných prvků namodelována ražba štoly s nízkým nadložím a přitížením povrchu od železniční dopravy. The bachelor thesis is about conventional tunneling method ADECO-RS used on excavated adit for underpass of caliduct under railway track. ADECO-RS is compared with New austrian tunnel method. In practice part of the thesis there is modeling excavating adit under low overburden with hight load surwey by railway traffic.