Štola pod železniční tratí ražená metodou ADECO-RS
Adit under railway trackexcavated using ADECO-RS method
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Haba Josef
Supervisor
Pruška Jan
Opponent
Laurin Jiří
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra geotechnikyDefended
2016-06-28Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá konvenční tunelovací metodou ADECO-RS použitou na výstavbě ražené štoly, která bude sloužit jako podchod pro teplovod pod železniční tratí. V teoretické části práce je metoda ADECO-RS porovnána s Novou rakouskou tunelovací metodou. V praktické části, je pomocí metody konečných prvků namodelována ražba štoly s nízkým nadložím a přitížením povrchu od železniční dopravy. The bachelor thesis is about conventional tunneling method ADECO-RS used on excavated adit for underpass of caliduct under railway track. ADECO-RS is compared with New austrian tunnel method. In practice part of the thesis there is modeling excavating adit under low overburden with hight load surwey by railway traffic.