Dynamická analýza lávky pro pěší
Dynamic analysis of the footbridge
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Štěpánek Jan
Vedoucí práce
Máca Jiří
Oponent práce
Pohl Karel
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra mechanikyObhájeno
2016-06-30Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá modální analýzou cyklistické lávky v Čelákovicích. Obsahuje dvourozměrný model konstrukce pro zjištění vlastních frekvencí a ověření jejich výpočtu přibližnými metodami. Dále je zde sestaven třírozměrný desko-prutový model, na kterém je stanovena dynamická odezva na zatížení chodci a porovnána s mezním stavem použitelnosti dle Eurokódu. The thesis is primarily concerned with the modal analysis of the cycling footbridge in Čelákovice. It contains a planar model of construction whose purpose is to find out natural frequencies and verify them by approximate methods. Spatial plane-beam model is also included, which is used to determine the acceleration response of load induced by pedestrians and to compare the results to limit state of usability by Eurocode.