Dynamická analýza lávky pro pěší
Dynamic analysis of the footbridge
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Štěpánek Jan
Supervisor
Máca Jiří
Opponent
Pohl Karel
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra mechanikyDefended
2016-06-30Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá modální analýzou cyklistické lávky v Čelákovicích. Obsahuje dvourozměrný model konstrukce pro zjištění vlastních frekvencí a ověření jejich výpočtu přibližnými metodami. Dále je zde sestaven třírozměrný desko-prutový model, na kterém je stanovena dynamická odezva na zatížení chodci a porovnána s mezním stavem použitelnosti dle Eurokódu. The thesis is primarily concerned with the modal analysis of the cycling footbridge in Čelákovice. It contains a planar model of construction whose purpose is to find out natural frequencies and verify them by approximate methods. Spatial plane-beam model is also included, which is used to determine the acceleration response of load induced by pedestrians and to compare the results to limit state of usability by Eurocode.