Marketingový plán dámského zeštihlujícího studia
Marketing Plan for Ladies´Slimming Studio
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Vernerová Daniela
Supervisor
Joudalová Barbora
Opponent
Matoušů Hana
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
32116Defended
2016-06-06Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce "Marketingový plán dámského zeštíhlujícího studia" se zaměřuje na celý proces marketingového plánování. Cílem této diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro dámské zeštíhlující studio. Nejprve byla provedena hloubková situační analýza mikroprostředí, makroprostředí a vnitřního prostředí podniku. Následně byl realizován marketingový kvalitativní průzkum prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s majitelem studia a s potencionálními klientkami studia. Teoretická i praktická část této práce se zabývá celým procesem marketingového plánování včetně navržení konkrétních vhodných marketingových nástrojů a doporučení pro dámské zeštíhlující studio. Master´s thesis "Marketing Plan for Ladies´ Slimming Studio" focuses on the entire process of the marketing planning. The aim of this thesis was to create a marketing plan for a ladies´ slimming studio. As first there is a deep situational analysis of the micro environment, the macro environment and the internal environment of the company. It was subsequently made a marketing qualitative survey through semi-structured interviews with the studio owner and with the potential clients of this studio. The theoretical and the practical part of this thesis deals with the entire process of the marketing planning, including a proposal for some specific appropriate marketing tools and some recommendations for ladies´ slimming studio.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [895]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...