Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan for Ladies´Slimming Studio



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorVernerová Daniela
dc.date.accessioned2016-06-22T19:34:46Z
dc.date.available2016-06-22T19:34:46Z
dc.date.issued2016-05-04
dc.identifierKOS-593779845305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65034
dc.description.abstractDiplomová práce "Marketingový plán dámského zeštíhlujícího studia" se zaměřuje na celý proces marketingového plánování. Cílem této diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro dámské zeštíhlující studio. Nejprve byla provedena hloubková situační analýza mikroprostředí, makroprostředí a vnitřního prostředí podniku. Následně byl realizován marketingový kvalitativní průzkum prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s majitelem studia a s potencionálními klientkami studia. Teoretická i praktická část této práce se zabývá celým procesem marketingového plánování včetně navržení konkrétních vhodných marketingových nástrojů a doporučení pro dámské zeštíhlující studio.cze
dc.description.abstractMaster´s thesis "Marketing Plan for Ladies´ Slimming Studio" focuses on the entire process of the marketing planning. The aim of this thesis was to create a marketing plan for a ladies´ slimming studio. As first there is a deep situational analysis of the micro environment, the macro environment and the internal environment of the company. It was subsequently made a marketing qualitative survey through semi-structured interviews with the studio owner and with the potential clients of this studio. The theoretical and the practical part of this thesis deals with the entire process of the marketing planning, including a proposal for some specific appropriate marketing tools and some recommendations for ladies´ slimming studio.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketingový plán, marketing služeb, analýza, cíl, marketingový mix, rozhovor.cze
dc.subjectMarketing plan, services marketing, analysis, aim, marketing mix, interview.eng
dc.titleMarketingový plán dámského zeštihlujícího studiacze
dc.titleMarketing Plan for Ladies´Slimming Studioeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-06
dc.contributor.refereeMatoušů Hana
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantor32116cze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam