Zobrazit minimální záznam

Traffic Optimization in the Center of Jihlava Using Mikroscopic Simulation



dc.contributor.advisorHofhansl Petr
dc.contributor.authorMojžyšek Tomáš
dc.date.accessioned2016-06-22T19:15:40Z
dc.date.available2016-06-22T19:15:40Z
dc.date.issued2016-05-31
dc.identifierKOS-597326218305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64978
dc.description.abstractPředmětem této závěrečné práce je optimalizace dopravního řešení v centru města Jihlavy s ohledem na preferenci městské hromadné dopravy. Vytvoření mikroskopického modelu dopravního uzlu Znojemská x Hradební (II/523 x II/602) s vazbou na další dotčené uzly v řešené lokalitě. Bude porovnán vliv pevného signálního plánu a dynamického řízení křižovatky na střední dobu zdržení vozidel městské hromadné dopravy v dopravní síti. Dojde tak k provedení dopravních průzkumů se současnou analýzou nedostatků v současné dopravní síti. Výsledky poslouží k posouzení stávajícího stavu dle platných norem a současně budou užity k nastavení mikrosimulačního modelu, v kterém budou nová řešení vedoucí k zlepšení současného stavu posouzena.cze
dc.description.abstractThe thesis focuses on the optimization of the city centre Jihlava, based on preferences of a public transport. The creation of a microscopic model of an intersection Hradební (II/523 x II/602) with links to other affected junctions in the area. It will be compare the influence of static and dynamic cycle on traffic control and the influence on delays of public transport of the transport network. The objective is to carry out transportation researches together with an analysis of shortcomings of the current transport network. The results will be used to assess the current state in terms of applicable standards and to set up a microsimulation model for the evaluation of new solutions aimed at improving the situation.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectkřižovatka, mikrosimulace, kapacita křižovatky, Jihlavacze
dc.subjectintersection, microsimulation, intersection capacity, Jihlavaeng
dc.titleOptimalizace dopravního řešení v centru Jihlavy pomocí mikroskopické simulacecze
dc.titleTraffic Optimization in the Center of Jihlava Using Mikroscopic Simulationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-20
dc.contributor.refereeJoukl Libor
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantor16112cze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam