Optimalizace dopravního řešení v centru Jihlavy pomocí mikroskopické simulace
Traffic Optimization in the Center of Jihlava Using Mikroscopic Simulation
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Mojžyšek Tomáš
Vedoucí práce
Hofhansl Petr
Oponent práce
Joukl Libor
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
16112Obhájeno
2016-06-20Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této závěrečné práce je optimalizace dopravního řešení v centru města Jihlavy s ohledem na preferenci městské hromadné dopravy. Vytvoření mikroskopického modelu dopravního uzlu Znojemská x Hradební (II/523 x II/602) s vazbou na další dotčené uzly v řešené lokalitě. Bude porovnán vliv pevného signálního plánu a dynamického řízení křižovatky na střední dobu zdržení vozidel městské hromadné dopravy v dopravní síti. Dojde tak k provedení dopravních průzkumů se současnou analýzou nedostatků v současné dopravní síti. Výsledky poslouží k posouzení stávajícího stavu dle platných norem a současně budou užity k nastavení mikrosimulačního modelu, v kterém budou nová řešení vedoucí k zlepšení současného stavu posouzena. The thesis focuses on the optimization of the city centre Jihlava, based on preferences of a public transport. The creation of a microscopic model of an intersection Hradební (II/523 x II/602) with links to other affected junctions in the area. It will be compare the influence of static and dynamic cycle on traffic control and the influence on delays of public transport of the transport network. The objective is to carry out transportation researches together with an analysis of shortcomings of the current transport network. The results will be used to assess the current state in terms of applicable standards and to set up a microsimulation model for the evaluation of new solutions aimed at improving the situation.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]