Zobrazit minimální záznam

Marketing mix in the enterprise



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorZemánek Lukáš
dc.date.accessioned2016-05-13T16:19:32Z
dc.date.available2016-05-13T16:19:32Z
dc.date.issued2015-06-01
dc.identifierKOS-659710856805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64535
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a popisuje jeho dílčí nástroje. Cílem praktické části je zkoumání a zhodnocení marketingového mixu ve zvoleném podniku. V závěru práce jsou navržena doporučení pro vznik nového marketingového mixu.cze
dc.description.abstractThe subject of the bachelor thesis ?Marketing mix in the enterprise? is analysis of the current marketing mix of chosen enterprise and a proposal of changes, that will lead to a new conception of marketing mix. The theoretical part describes concepts of marketing mix with a focus on ?4P? model and describes all of its sectional instruments. The objective of practical part is research and valorize of marketing mix in enterprise. In conclusion of this bachelor thesis there are recomendations for the formation of the new marketing mix.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketingový mix, produkt, cena, distribuce, marketingová komunikace, komunikační mixcze
dc.subjectMarketgin mix, product, prize, place, promotion, communication mixeng
dc.titleMarketingový mix v podnikucze
dc.titleMarketing mix in the enterpriseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-16
dc.contributor.refereeNováková Lenka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam