ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Bachelor Pedagogical Study
  • Bachelor Theses - 32151
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Bachelor Pedagogical Study
  • Bachelor Theses - 32151
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix v podniku

Marketing mix in the enterprise

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Zemánek Lukáš
Supervisor
Kavan Michal
Opponent
Nováková Lenka
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studií
Defended
2015-06-16



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a popisuje jeho dílčí nástroje. Cílem praktické části je zkoumání a zhodnocení marketingového mixu ve zvoleném podniku. V závěru práce jsou navržena doporučení pro vznik nového marketingového mixu.
 
The subject of the bachelor thesis ?Marketing mix in the enterprise? is analysis of the current marketing mix of chosen enterprise and a proposal of changes, that will lead to a new conception of marketing mix. The theoretical part describes concepts of marketing mix with a focus on ?4P? model and describes all of its sectional instruments. The objective of practical part is research and valorize of marketing mix in enterprise. In conclusion of this bachelor thesis there are recomendations for the formation of the new marketing mix.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/64535
View/Open
PLNY_TEXT (1.967Mb)
POSUDEK (201.0Kb)
POSUDEK (334.2Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32151 [1285]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV