Marketingový plán pro nový produkt Granny
Marketing Plan for New Product Granny
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Slavík Marek
Supervisor
Nováková Lenka
Opponent
Joudalová Barbora
Field of study
Řízení regionálních projektůStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíDefended
2016-02-10Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro produkt maxitelefon Granny od společnosti Jablotron. V práci je popsána struktura a východiska pro tvorbu marketingového plánu, ze kterých se vychází při formulaci návrhu uvedení produktu na trh. Východiskem formulace samotného plánu jsou analýzy makro a mikroprostředí podniku, ze kterých se vychází při definování cílů a strategií. Také je provedena segmentace trhu, zacílení a positioning, který se odráží ve stanovení marketingového mixu. Při uvádění nového výrobku na trh je potřeba nalezení konkurenčních výhod, které napomohou k odlišení se od konkurenčních produktů a v nákupním rozhodování potenciálního zákazníka. The aim of this thesis is to create a marketing plan for a product maxitelephone Granny produced by Jablotron. The thesis describes the structure and the basis for creating a marketing plan. It is used for formulating of the product launch proposal. The starting point for the creation of the marketing plan is consisted of external and internal environment situation analysis of the company, which are used for goal setting, formulation of marketing strategy. Used market segmentation, targeting and positioning are reflected in the determination of the marketing mix. The product launch is based on finding the competitive advantages which helps to differentiate the product from competing brands and helps to make a purchase decision of the potential purchaser.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [884]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...