Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan for New Product Granny



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorSlavík Marek
dc.date.accessioned2016-05-13T16:19:17Z
dc.date.available2016-05-13T16:19:17Z
dc.date.issued2016-01-06
dc.identifierKOS-587864715805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64529
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro produkt maxitelefon Granny od společnosti Jablotron. V práci je popsána struktura a východiska pro tvorbu marketingového plánu, ze kterých se vychází při formulaci návrhu uvedení produktu na trh. Východiskem formulace samotného plánu jsou analýzy makro a mikroprostředí podniku, ze kterých se vychází při definování cílů a strategií. Také je provedena segmentace trhu, zacílení a positioning, který se odráží ve stanovení marketingového mixu. Při uvádění nového výrobku na trh je potřeba nalezení konkurenčních výhod, které napomohou k odlišení se od konkurenčních produktů a v nákupním rozhodování potenciálního zákazníka.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to create a marketing plan for a product maxitelephone Granny produced by Jablotron. The thesis describes the structure and the basis for creating a marketing plan. It is used for formulating of the product launch proposal. The starting point for the creation of the marketing plan is consisted of external and internal environment situation analysis of the company, which are used for goal setting, formulation of marketing strategy. Used market segmentation, targeting and positioning are reflected in the determination of the marketing mix. The product launch is based on finding the competitive advantages which helps to differentiate the product from competing brands and helps to make a purchase decision of the potential purchaser.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, marketingový plán, marketingový mix, produkt, segmentace, positioningcze
dc.subjectmarketing, marketing plan, marketing mix, product, segmentation, positioningeng
dc.titleMarketingový plán pro nový produkt Grannycze
dc.titleMarketing Plan for New Product Grannyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-02-10
dc.contributor.refereeJoudalová Barbora
theses.degree.disciplineŘízení regionálních projektůcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam