Komunikační strategie stážového programu ve firmě IBM
Communication strategy of IBM internship program
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Klímová Aneta
Vedoucí práce
Joudalová Barbora
Oponent práce
Scholleová Hana
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíObhájeno
2016-02-11Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá současnou a budoucí komunikační strategií programu IBM Smarter University. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.
Teoretická část se věnuje základním marketingovým pojmům, převážně pak marketingovému plánování a marketingové komunikaci. Praktická část v úvodu představuje koncept IBM Smarter University spolu s externími a interním zákazníky programu. Následně je provedena analýza současné komunikační strategie a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Navazující kapitola vymezuje, na základě analýzy dotazníků, cílovou skupinu stážového programu. V závěru práce je navržena, spolu s rozpočtem a kontrolními mechanismy, nová komunikační strategie programu IBM Smarter University. This thesis analyses current communication strategy of the IBM Smarter University internship program and outlines a potential new approach. The thesis is divided in two parts: the theoretical and the practical part. The theoretical part is focused on the basics of marketing terminology, mainly on marketing planning and marketing communication. The practical part introduces the IBM Smarter University program and its external and internal customers. It is followed by the analysis of the current communication strategy and marketing mix. The main target groups are defined in the following chapter, based on the questinnaire analysis. After evaluation of all above, the thesis suggests the new communication strategy including the budget and the control mechanisms.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [842]