Zobrazit minimální záznam

Racionalization of marketing strategy in the selected company



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorKyndl Lukáš
dc.date.accessioned2016-05-13T16:16:48Z
dc.date.available2016-05-13T16:16:48Z
dc.date.issued2015-05-04
dc.identifierKOS-587864239905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64418
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové strategie podniku Modus, spol. s r.o. a na jejím základě navržení racionalizačních řešení pro vybranou oblast marketingové strategie v budoucích období. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska marketingu a strategického marketingového řízení. Druhá část práce je zaměřena na podnik samotný, kde byla dále provedena situační analýza a na ni navazující SWOT analýza. Na základě těchto analýz byla navržena praktická řešení, která vedou k racionalizaci stávající marketingové strategie.cze
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to analyse current marketing strategy of Modus Ltd. Based on the analysis a proposal of rationalized solutions for the selected part of marketing strategy for the future periods. In the first part of this thesis there are theoretical informations concerning marketing and strategic marketing management. The second part is focused on the business itself. A situation analysis followed by SWOT analysis was also made. Based on these analyses the practical solutions that lead to the rationalization of the current marketing strategy were formed.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, strategický marketing, B2B, situační analýza, SWOT analýza, racionalizace.cze
dc.subjectMarketing, strategic marketing, B2B, situational analysis, SWOT analysis, rationalization.eng
dc.titleRacionalizace marketingové strategie vybraného podnikucze
dc.titleRacionalization of marketing strategy in the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-08
dc.contributor.refereeKavka Jan
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam