Zobrazit minimální záznam

Marketing communication focused on personal selling



dc.contributor.advisorŠkorňová Eva
dc.contributor.authorKratochvílová Daniela
dc.date.accessioned2016-05-13T16:13:24Z
dc.date.available2016-05-13T16:13:24Z
dc.date.issued2014-11-13
dc.identifierKOS-559451279105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64283
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým nástrojům marketingové komunikace, které jsou v dnešní době hojně využívány pro propagaci nabízených produktů či služeb. V závěru teoretické části je práce detailněji orientována na osobní prodej jako na jeden z možných nástrojů marketingové komunikace. Praktická část plynule navazuje na část teoretickou a je již celá věnována společnosti, jež je na osobním, respektive přímém prodeji založena. Cílem praktické části je získat odpovědi na výzkumné otázky pomocí dotazníkového šetření provedeného v této konkrétní společnosti. Závěr práce tvoří výstupy z dotazníkového šetření a vyhodnocení zkoumaných jevů.cze
dc.description.abstractThe Bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part explains basic terms which related to the given topic. The main part includes particular instruments of marketing communication which are often used for promoting products and services by many companies. The final part is focused on personal selling as one of the instruments of marketing communication. The practical part continues in the theoretical part and it is dedicated to a concrete company which is specialized in personal, or more precisely in direct selling. The aim of the practical part is to get answers from this particular company about the established questions using the form of a questionnaire. The conclusion of the practical part is based on the results of research and their evaluation.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing. Marketingová komunikace. Reklama. Public relations. Podpora prodeje. Event marketing. Sponzoring. Direct marketing. On-line komunikace. Přímý prodej. Proces přímého prodeje.cze
dc.subjectMarketing. Marketing Communication. Advertisement. Public Relations. Sales Promotion. Event Marketing. Sponzoring. Direct Marketing. On-line Communication. Direct Selling. Process of Direct Selling.eng
dc.titleMarketingová komunikace zaměřená na osobní prodejcze
dc.titleMarketing communication focused on personal sellingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-01-27
dc.contributor.refereeJoudalová Barbora
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam