Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
Marketing communication focused on personal selling
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kratochvílová Daniela
Supervisor
Škorňová Eva
Opponent
Joudalová Barbora
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2015-01-27Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým nástrojům marketingové komunikace, které jsou v dnešní době hojně využívány pro propagaci nabízených produktů či služeb. V závěru teoretické části je práce detailněji orientována na osobní prodej jako na jeden z možných nástrojů marketingové komunikace.
Praktická část plynule navazuje na část teoretickou a je již celá věnována společnosti, jež je na osobním, respektive přímém prodeji založena. Cílem praktické části je získat odpovědi na výzkumné otázky pomocí dotazníkového šetření provedeného v této konkrétní společnosti. Závěr práce tvoří výstupy z dotazníkového šetření a vyhodnocení zkoumaných jevů. The Bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part explains basic terms which related to the given topic. The main part includes particular instruments of marketing communication which are often used for promoting products and services by many companies. The final part is focused on personal selling as one of the instruments of marketing communication.
The practical part continues in the theoretical part and it is dedicated to a concrete company which is specialized in personal, or more precisely in direct selling. The aim of the practical part is to get answers from this particular company about the established questions using the form of a questionnaire. The conclusion of the practical part is based on the results of research and their evaluation.
View/ Open
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1261]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...