ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Transportation Sciences
  • Department of Air Transport
  • Master Theses - 16121
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Transportation Sciences
  • Department of Air Transport
  • Master Theses - 16121
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Provozní analýza fúze zákaznických center leteckých společností TVS a ČSA

Operational Analysis of the Merger of Airlines Customer Care Dept. of TVS & CSA

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Mrzenová Michaela
Supervisor
Endrizalová Eva
Opponent
Chmelík Jakub
Field of study
Provoz a řízení letecké dopravy
Study program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Institutions assigning rank
ústav letecké dopravy
Defended
2015-06-22



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá provozní analýzou fúze zákaznických center leteckých společností Travel Service a České aerolinie. Konkrétně analyzuje současný stav obou oddělení a na základě těchto analýz navrhuje možné varianty fúze. Součástí práce je rovněž zjištění překážek stojící v cestě k efektivnímu provedení fúze. Kromě identifikace těchto překážek jsou v práci navrženy kroky vedoucí k jejich odstranění či k jejich změně takovým způsobem, aby fúzi nebránily.
 
The diploma thesis is concerned with the operational analysis of the merger of Airline Customer Care Departments of Travel Service and Czech Airlines. Specifically, it analyzes the current states of both departments. Based on the analysis, there are several possible options for the merger suggested. The thesis also detects obstacles standing in the way of an effective realisation of the merger. Besides finding these barriers a suggestion of the steps leading to their elimination or their alternation is made in order not to obstruct the merger.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/64064
View/Open
PLNY_TEXT (6.990Mb)
POSUDEK (725.9Kb)
POSUDEK (119.2Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 16121 [579]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV